۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

به گزارش کمپین دفاع از حقوق باز داشت شدگان معترض: محسنی اژه‌ای: مطمئناً به اتهامات کروبی رسيدگی می‌شود

به گزارش کمپین دفاع از حقوق باز داشت شدگان معترض: اگر اين فتنه در هر کشور ديگری رخ داده بود بدون ترديد با تلفات و صدمات سنگينی مواجه می‌شد. دستگاه قضايی تحت تأثير فشارهای بيرونی قرار نمی‌گيرد و به موقع کار خود را انجام می‌دهد.
موضوع رسيدگی به اتهامات آقای کروبی بر عهده دادگاه ويژه روحانيت است و بايد آن‌ها اقدام کنند و مطمئن باشيد اقدام می‌شود. اصولاً دستگاه قضايی در مورد فتنه پس از انتخابات برابر قانون عمل خواهد کرد و به موقع با کسانی که در اين آشوب‌ها نقش داشتند برخورد خواهد شد.

به گزارش «فردا»، حجت الاسلام والمسلمين «محسنی اژه‌ای» با بيان اين مطلب و در پاسخ به اين سؤال که حضرت امام (ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات می‌دانستند و مقام معظم رهبری نيز مکرر بر حق دفاع از اصل نظام تاکيد فرمودند، چرا دستگاه قضايی در برخورد با تهمت‌های آقای کروبی مماشات می‌کند؟ آيا فشارها از جمله فشارهای بين‌المللی و خارجی سبب شده که دستگاه قضايی در خصوص برخورد با آقايان موسوی و کروبی کوتاه بيايد، گفت: نه اين طور نيست و خود شما می‌دانيد که دستگاه قضايی تحت تأثير فشارهای بيرونی قرار نمی‌گيرد و به موقع کار خود را انجام می‌دهد.
محسنی اژه‌ای که با روزنامه کيهان مصاحبه می‌کرد در ادامه افزود: فتنه‌ای که پس از انتخابات رخ داد مثل تمام توطئه‌هايی که در ۳۰ سال اخير عليه نظام اسلامی طراحی شده بود، با هوشياری مردم، رهبری و فداکاری نيروهای جان برکف سپاه و نيروی انتظامی خنثی و نقش برآب شد.
وی ادامه داد: اگر اين فتنه در هر کشور ديگری رخ داده بود بدون ترديد با تلفات و صدمات سنگينی مواجه می‌شد، اما در کشور ما به واسطه رهبری دورانديش انقلاب، بصيرت مردم و حضور فداکارانه نيروی انتظامی آرامش به جامعه بازگشت.
محسنی اژه‌ای در مورد فضای سايبر و مجازی گفت: می‌دانيم که متأسفانه فضای سايبر و يا مجازی فضای نامناسبی است و ما با‌توجه به مصوبه مجلس که کارگروهی را با رياست دادستان کل کشور و عضويت نيروی انتظامی و ... برای نظارت پيش‌بينی کرده است در نظر داريم که به معضلات فضای سايبر پايان بدهيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر